BC-School: Модуль MBA СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ТА СУЧАСНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ (1-й ПОТІК)

  • Twitter
  • printWindow
BC-School: Модуль MBA СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ТА СУЧАСНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ (1-й ПОТІК)

BC-School: Модуль MBA СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ТА СУЧАСНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ (1-й ПОТІК)

Дата:пт, 11.03.2016
Час: 10:00 – 19:00
Місто:Львів

 

MBA


СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ
ТА СУЧАСНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ

триденний модуль в рамках програми МВА Master of Business Administration

11 – 13 березня 2016 (пт. - нд.)
м. Львів, вул. Зелена, 109 На мапі >>

МЕТА ПРОГРАМИ

  • надати учасникам програми практичну структуровану інформацію в сфері стратегічного та операційного маркетингу, враховуючи тренди та тенденції українського та світового ринків;
  • створити бачення бізнесу як цілісної системи, передати учасникам програми успішний досвід створення бізнес-систем;
  • сформувати у власників та ТОП-менеджерів ефективне управлінське мислення.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • власники та ТОП-менеджери малого/середнього бізнесу

МИХАЙЛО КРІКУНОВ


Програму проводить
:

МИХАЙЛО КРІКУНОВ

м. Рига (Латвія)

к.т.н., доцент, директор програми ЕМВА
Школи Бізнес Адміністрування ТURIBA, г. Рига
декан Київської Бізнес Школи

Спеціалізація:
Більше двадцяти років досвіду активного викладання, досліджень, бізнес-консультування, тренінгів у галузі маркетингу та менеджменту, а також адміністрування в галузі бізнес-освіти та бізнесу.

Досвід:

очолював Інститут підприємництва «Стратегія»
www.strategy.edu.ua

був президентом Міжнародного інституту бізнесу (Київ)
www.iib.com.ua

проректором з міжнародних зв'язків Московської школи бізнесу
www.mbschool.ru

  є науковим співробітником Міжнародної ради економічного розвитку - IEDC (Вашингтон, США)
www.iedc.si

Сертифікований фахівець-маркетолог (Chartered Institute of Marketing, Лондон, 1999)
www.cim.co.uk

ПЛАН ПРОГРАМИ

1. БІЗНЕС ЯК СИСТЕМА

  • Організація як сукупність процесів. Цикли процесів. Життєвий цикл бізнес-організації.
  • Що бачать і що повинні бачити управлінці при аналізі бізнесу?
  • Ресурсна модель стійкої конкурентної переваги.
  • Системний підхід до вирішення проблем та прийняття рішень.
  • Внутрішні бар’єри в організації. Фактори, які впливають на прийняття рішень управлінцями.

2. СУТНІСТЬ БІЗНЕСУ

  • Елементи бізнес-моделі. Що продає Ваша компанія? Ключовий продукт Вашої компанії.
  • Як часто та які саме фактори впливають на зміну ключового продукту Вашої компанії?
  • Сегментування ринку. Сегменти споживачів та їх основні типи. Методи сегментування.
  • Критерії виявлення сегментів. Бази сегментування. Практичні вправи, групова робота.

3. МОТИВАЦІЙНА СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ

  • Типи бізнес-моделей для різних сегментів споживачів.
  • Побудова відносин з Вашими клієнтами. Customer Relationship Management.
  • Вибір стратегій лояльності та позиціонування цих стратегій на ринку.

4. ЦІННОСТІ ДЛЯ КЛІЄНТІВ

  • Суть та види цінностей. Стратегія та шкала підвищення цінності продукту для клієнта.
  • Створення цінностей в організації. Побудова ланцюга цінностей.
  • «Вузькі місця» в моделі цінностей. Контроль дотримання цінностей.

5. КАНАЛИ ДИСТРИБУЦІЇ

  • Фактори вибору каналу дистрибуції.
  • Ключові ресурси. Потоки доходів. Структура витрат.
  • Способи генерування дохідних потоків. Механізми ціноутворення.

6. БІЗНЕС-МОДЕЛІ

  • Типи, класифікація та характеристика бізнес-моделей.
  • Вплив бізнес-моделей на діяльність організації.
  • Схема системних взаємовідносин.
  • Системні параметри для бізнес-моделі. Оцінка.
  • Приклади успішних бізнес-моделей. Аналіз та обговорення.

7. ПРОЕКТУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ

  • Інсайти споживачів.
  • Основні елементи впливу споживачів на бізнес-модель.
  • Формалізація моделей бізнесу. Позиціонування. Практична робота.

8. ІДЕЇ ТА ІННОВАЦІЇ ДЛЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ

  • Важливість інновацій продукту. Принципи, суть та фактори «фіолетової корови».
  • Приклад інновації з руйнуванням правил моделі «вивільненої корпорації».
  • Що насправді означає «фіолетова корова» і чим вона не є насправді?
  • Як отримати «молоко» від «фіолетової корови»?
  • Закон ринкової влади. Свіжі ідеї. Прогнозування реакції споживачів. Практична робота.

ІНША ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Тривалість модуля   3 дні (пт., сб., нд.) по 8 годин з 10:00 по 19:00
Адреса проведення
  м. Львів, вул. Зелена, 109, великий конференц-зал
Умови участі  
попередня співбесіда, вартість модуля  - 9 800 грн.,
для учасників Клубу, їх персоналу та для груп з 3-ох і більше осіб з однієї компанії – 6 900 грн.

Запис на програму

Фозекош Василь
+38 096 88 16 270
vasylfozekosh@gmail.com


Адміністрація BC-School  (032) 253 00 45

www.bc-club.org.ua/mba

 

Підтверджені заявки

  1. Анатійчук Олена, Комплекс водних видів спорту "Аквапарк "ПЛЯЖ", керівник відділу маркетингу, Львів
  2. Білоус Олександр, Громадська Школа Бізнесу, Виконавчий директор, Львів
  3. Браілов Богдан, Softserve, Project Manager, м.Львів
  4. Вандакуров Володимир, ПДТ Україна, менеджер відділу електроніки, Львів
  5. Глубокий Максим, ГО "Клуб Ділових Людей", Заступник директора, м.Львів
  6. Гурей Андрій, ДОМОФОН ТЕХСЕРВІС, Директор, засновник, Червоноград
  7. Дикий Андрій, Sanpid, Виконавчий директор, Львів
  8. Діогенов Юрій, ПП "КСТ", ТМ Freetrack, керівник, Львів
  9. Дунець Роман, ГО "Клуб Ділових Людей", Виконавчий директор, Львів
  10. Іртаєва Юлія, Клуб Ділових Людей, Менеджер з організаційних питань, Львів
  11. Коваль Христина, ГО "Клуб Ділових Людей", Керівник відділу міжнародних зв'язків, Львів
  12. Конечний Володимир, Мережа магазинів "Копійочка", Виконавчий директор, м.Івано-Франківськ
  13. Кулеба Оксана, ГО "Клуб Ділових Людей", керівник Львівської філії, Львів
  14. Кунта Сергій, ПАТ "Львівський холодокомбінат", комерційний директор, Львів
  15. Лазаренко Дмитро, мережа магазинів "Копійочка", фінансовий директор, м.Івано-Франківськ
  16. Лукашевич Сергій, Київ
  17. Лутчук Олег, Компанія "Здоровий клімат", директор, Львів
  18. Морфлюк Олександр, тм "Warm House", керівник проекту, Львів
  19. Оксенюк Юрій, Тм "Дитячий Сон", власник, керівник, Луцьк
  20. Панчишин Мирослав, Агенція мов "Нові Обрії", власник, Львів
  21. Підлужний Олег, Компанія Sanpid, власник, Львів
  22. Походощук Олександр, ТОВ "Тетафарм", КАМ, Львів
  23. Родцевич Тарас, Компанія "Інтелекс", директор, Львів
  24. Свинарчин Олег, Взуттєві магазини "Подіум" м. Тернопіль, власник, Тернопіль
  25. Сич Андрій, Sanpid, Директор з логістики, Львів
  26. Таран Ірина, Клуб Ділових Людей, pr-менеджер, Львів
  27. Ткач Михайло, Федерація дебатів України, голова Львівського відділення, член правління, Львів
Коментарі
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl-Enter Система Orphus