BC-School: Модуль MBA БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ (2-й ПОТІК)

  • Twitter
  • printWindow
BC-School: Модуль MBA БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ (2-й ПОТІК)

BC-School: Модуль MBA БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ (2-й ПОТІК)

Дата:пт, 10.06.2016
Час: 10:00 – 19:00
Місто:Львів

MBA

БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ

триденний модуль в рамках програми МВА Master of Business Administration

10 - 12 червня 2016 (пт. - нд.)
м. Львів, вул. Зелена, 109 На мапі >>

МЕТА ПРОГРАМИ

  • надати дієві інструменти розробки і впровадження бізнес-планів
  • розвинути управлінське мислення власників та топ-менеджерів
  • показати методики обрахунку та визначення ризиків та можливостей бізнес-проектів

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • власники бізнесу малого-середнього бізнесу
  • середній/ТОП-менеджмент
    ВОЛОДИМИР ХУДО


Програму проводить
:

ВОЛОДИМИР ХУДО

к.е.н., доцент,
сертифікований спеціаліст Project Expert,
Директор Ресурсного Центру Бізнесу

Основна сфера компетенцій:

реалізація інвестиційних проектів
будівництва готельних комплексів та
торговельно-розважальних центрів,
є експертом в галузі інвестицій та бізнес-планування,
розробки та впровадження бізнес-концепцій та бізнес-планів

У минулому:

проректор Львівського інституту менеджменту
www.lim.lviv.ua

Доцент факультету міжнародних відносин Львівського національного університету ім. Івана Франка.
www.lnu.edu.ua

Генеральний директор ТзОВ «Оптімекс Україна»
(інвестиційні проекти будівництва готельних комплексів).

Реалізовані проекти:

 Будівництво і запуск готелів  Ramada та Nota Bene, торгової мережі «ВАМ», торгового  центру «Скриня»).
Управляв ЗАТ «Східно-Європейська інвестиційна компанія».

ПЛАН ПРОГРАМИ

ДЕНЬ 1

1. Логіка  бізнес-планування

2. Теоретичні засади  бізнес-планування

  • основні функції бізнес-плану
  • класифікація бізнес-планів
  • методологія розробки бізнес-плану
  • структура бізнес-плану та логіка його розробки
  • вимоги до стилю написання та оформлення бізнес-плану
  • експертиза бізнес-плану та її основні методики

3. Комп’ютерні засоби підтримки розробки та презентації бізнес-плану:

  • комп’ютерні засоби підтримки розробки бізнес-плану
  • цілі та завдання презентації бізнес-плану
  • організація проведення презентації бізнес-плану
  • методи підвищення ефективності презентації бізнес-плану

4. Підготовчий етап розробки бізнес-плану

  • комп’ютерні засоби підтримки розробки бізнес-плану
  • інформаційне поле бізнес-плану та його складові
  • основні етапи формування інформаційного поля бізнес-плану та їх характеристика
  • оцінка спроможності та доцільності реалізації бізнес-проекту (плану)

5. Практичні завдання на прийняття рішень щодо доцільності реалізації бізнес-проекту.

ДЕНЬ 2

1. Підготовчий етап розробки бізнес-плану

  • інформаційне поле бізнес-плану та його складові
  • основні етапи формування інформаційного поля бізнес-плану та їх характеристика
  • оцінка спроможності та доцільності реалізації бізнес-проекту (плану)

2. Практичні завдання на прийняття рішень щодо доцільності реалізації бізнес-проекту.

3. Основна стадія розробки бізнес-плану. Вимоги до змісту та методика розробки окремих розділів бізнес-плану.

  • Цілі розробки та структура розділу "Галузь, фірма та її продукція".
  • Методичні підходи до відображення окремих змістовних характеристик.
  • Завдання, вимоги та рекомендації щодо підготовки розділу "Дослідження ринку".
  • Головне завдання та складові виробничого розділу бізнес-плану.
  • Вимоги та рекомендації щодо розробки окремих складових виробничого плану.
  • Обґрунтування обсягу вироб­ництва продукції.
  • Цілі та логіка розробки розділу "Маркетинг-план". Вимоги та рекомендації щодо розробки окремих складових маркетинг-плану. Методичні підходи до прогнозування обсягів продажу.
  • Цілі та структура організаційного плану. Вимоги та реко­мендації щодо підготовки окремих складових організацій­ного плану. Визначення потреби в персоналі. Кадрова та мотиваційна політика.
  • Цілі розробки та структура розділу "Оцінка ризиків". Вимоги та рекомендації щодо змісту розділу "Оцінка ризиків". Види можливих ризиків. Методичний інструментарій оцінки ризиків. Заходи для нейтралізації або мінімізації негативних наслідків можливих ризиків.

ДЕНЬ 3

1. Основна  стадія  розробки  бізнес-плану.  Вимоги до змісту та методика розробки окремих розділів бізнес-плану.

  • Значення, зміст і технологія розробки фінансового розділу бізнес-плану. Вимоги та рекомендації щодо підготовки окре­мих складових фінансового розділу бізнес-плану.
  • Фінансова діагностика спроможності проекту та її інструментарій.
  • Інвестиційні потреби проекту, оцінка можливості їх обслуговування.
  • Вимоги кредиторів та інвесторів до змісту бізнес-планів

2. Практикум з бізнес-планування. Практичні приклади бізнес-планів.

  • Бізнес-план торговельного центру.
  • Бізнес-план готельного комплексу (готель, ресторан, салон краси).
  • Бізнес-план туристичного агентства..

3. Типові помилки в бізнес-плануванні.

4. Практичні заняття. Розгляд та аналіз бізнес-планів учасників модуля МВА.

ІНША ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Тривалість модуля   3 дні (пт., сб., нд.) по 8 годин з 10:00 по 19:00
Адреса проведення
  м. Львів, вул. Зелена, 109, великий конференц-зал

Запис на програму

Фозекош Василь
+38 096 88 16 270
+38 093 212 31 31

vasylfozekosh@gmail.com


Адміністрація BC-School  (032) 253 00 45

www.bc-club.org.ua/mba

 

Заявки в очікуванні підтвердження

  1. Баранова Лариса, ПП "Гермес-Авіа", директор, Львів
Коментарі
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl-Enter Система Orphus