Архів подій

Івано-Франківськ: семінар

Івано-Франківськ: семінар "Розвиток бізнесу через розкриття особистості" (Ханс-Вольф Граф)

Дата: чт, 27.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Івано - Франківськ

На цьому семінарі будуть пропрацьовані схеми мислення, які дозволяють збільшити дохід та зрозуміти, від чого залежить його рівень. Учасники отримають конкретні інструменти, працюючи з якими зможуть збільшити свій дохід. Також ми зможемо більш чітко визначити, яку роль ми та наша організація відіграємо для міста, суспільства та країни.

Київ: «Впіймай брехуна, якщо зможеш»

Київ: «Впіймай брехуна, якщо зможеш»

Дата: ср, 26.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Київ

Доктор Хаус був правий – всі брешуть! Колись пробували спіймати брехуна як Пол Екман? А розпізнати маніпуляції співрозмовника? А що як у Вас справа на мільйон і Ви не впевнені, чи можете довіритись партнеру? Багато запитань? У нас є відповіді, які допоможуть Вам почувати себе впевнено у найскладніших переговорах!

Тернопіль: тренінг

Тернопіль: тренінг "Як підвищити привабливість компанії серед кандидатів і закривати вакансії в кілька разів швидше?" (Анна Зайцева)

Дата: ср, 26.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Тернопіль

Те, що сьогодні ситуація з закриттям вакансій змушує бажати кращого, ні для кого не таємниця, а скарги на відсутність кандидатів вже набили оскомину. Нема безвихідних ситуацій. Є ситуації, вихід з яких нас не влаштовує. То ж запрошуємо до спільного пошуку рішення на нашому тренінгу в Клубі Ділових Людей.

Луцьк: переговорний практикум

Луцьк: переговорний практикум "Результативні переговори" (Михайло Ткач)

Дата: ср, 26.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Луцьк

Ключовим моментом будь-якого бізнесу є успішні переговори. Прибуток компанії безпосередньо залежить від того, наскільки її співробітники вміють вести переговори різної складності. Їх мета може бути різною - від укладення договору про закупівлі або поставках до договору про повернення товару або стягнення заборгованості. Як правило, тут все залежить від виду вашої діяльності та займаної позиції.

Львів: круглий стіл

Львів: круглий стіл "Адвокація для розвитку торгівлі"

Дата: вт, 25.04.2017 Час: 16:45-19:40 Місто: Львів

Круглий стіл проводиться з метою обговорення існуючих проблем у сфері експортно-імпортної торгівлі, з якими щодня стикаються підприємці Львова та Львівської області та напрацювання механізмів їх усунення. Як результат, буде закладено фундамент для покращення комунікації між владою та місцевим бізнесом і започатковано розробку рекомендацій зі сторони підприємців, що сприятимуть оптимізації даного процесу.

Рівне: переговорний практикум

Рівне: переговорний практикум "Результативні переговори" (Михайло Ткач)

Дата: вт, 25.04.2017 Час: 17:00-20:00 Місто: Рівне

Ключовим моментом будь-якого бізнесу є успішні переговори. Прибуток компанії безпосередньо залежить від того, наскільки її співробітники вміють вести переговори різної складності. Їх мета може бути різною - від укладення договору про закупівлі або поставках до договору про повернення товару або стягнення заборгованості. Як правило, тут все залежить від виду вашої діяльності та займаної позиції.

BC-School: Модуль MBA ПАРТНЕРСТВО В БІЗНЕСІ

BC-School: Модуль MBA ПАРТНЕРСТВО В БІЗНЕСІ

Дата: пт, 21.04.2017 Час: 10:00-19:00 Місто: Львів

Мета програми навчити власників та керівників бізнесу правилам вибудови взаємовигідних, стійких відносин на основі власних життєвих цілей та цілей бізнесу.

Тернопіль:

Тернопіль: "Система, канали та стратегія продаж" (Олена Дейнека)

Дата: ср, 19.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Тернопіль

Суворі реалії диктують нам свої умови: для досягнення успіху потрібне одночасне чи каскадне налагодження 4 основних бізнес-процесів: 1. Розробка персональної чи корпоративної ринкової стратегії. 2. Формування та розвиток персонального і/або корпоративного бренду. 3. Налагодження комунікаційної кампанії для просування особи чи компанії. 4. Створення ефективної системи продаж.

Львів: Бізнес-інтенсив

Львів: Бізнес-інтенсив "Матриця Успішного Бізнесу"

Дата: ср, 19.04.2017 Час: 09:30 - 17:30 Місто: Львів

Бізнес-інтенсив, що надасть Вам комплексне бачення бізнесу та еталонну модель розвитку бізнесу на різних етапах його життя.

Івано-Франківськ: тренінг

Івано-Франківськ: тренінг "Ідеальний менеджер: міф чи реальність?" (Марія Фігурка)

Дата: ср, 19.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Івано - Франківськ

Чи варто шукати ідеального менеджера, чи краще зосередитись на налагодженні співпраці між різними менеджерами, і які саме менеджери необхідні фірмі, будемо аналізувати на тренінгу.

Київ: майстер-клас

Київ: майстер-клас "Масштабування БІЗНЕСУ. Підходи, напрямки, і трохи про франчайзинг" (Андрій Кривонос, Дмитро Лузаков)

Дата: ср, 19.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Київ

На цьому майстер-класі будуть пропрацьовані основні підходи та напрями масштабування бізнесу. Учасники отримають інструменти роботи з франчайзингом, як з одним з видів бізнесу, що має великий потенціал на ринку.

Львів: тренінг

Львів: тренінг "Постановка цілей. Як не відкладати важливе спершу на вечір, а потім на..." (Анна Зайцева)

Дата: ср, 19.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Львів

Як часто ми не досягаємо цілей, які ставимо перед собою? І що ж нам заважає їх досягати? У методиці досягнення цілей важливою ланкою є їх правильна постановка. Коли ваші цілі грамотно поставлені і націлені на досягнення позитивного результату, вони завжди здійснюються легко. 

Львів: переговорний практикум

Львів: переговорний практикум "Результативні переговори" (Михайло Ткач)

Дата: ср, 12.04.2017 Час: 18:00-21:00 Місто: Львів

Ключовим моментом будь-якого бізнесу є успішні переговори. Прибуток компанії безпосередньо залежить від того, наскільки її співробітники вміють вести переговори різної складності. Їх мета може бути різною - від укладення договору про закупівлі або поставках до договору про повернення товару або стягнення заборгованості. Як правило, тут все залежить від виду вашої діяльності та займаної позиції.

Луцьк: майстер-клас

Луцьк: майстер-клас "7 ключів до мотивації" (Наталія Колядко)

Дата: ср, 12.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Луцьк

В сучасних економічних умовах персонал компанії відіграє значну роль у підтриманні конкурентоспроможності підприємства. Персонал підприємства є найбільш цінним ресурсом, і якщо керівництво підприємства правильно і грамотно організує, надасть відповідну мотивацію, сприятиме покращенню внутрішніх умов, то в подальшому отримає високі доходи, що дасть змогу вийти на великі ринки і бути конкурентоспроможним. Тому, керівництву підприємства потрібно на високому рівні розглянути і застосувати різні мотиви, які спонукають персонал до праці.

Тернопіль:

Тернопіль: "Створення комунікаційної стратегії для взаємодії з «холодним», «теплим» та гарячими групами людей." (Олена Дейнека)

Дата: ср, 12.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Тернопіль

Суворі реалії диктують нам свої умови: для досягнення успіху потрібне одночасне чи каскадне налагодження 4 основних бізнес-процесів: 1. Розробка персональної чи корпоративної ринкової стратегії. 2. Формування та розвиток персонального і/або корпоративного бренду. 3. Налагодження комунікаційної кампанії для просування особи чи компанії. 4. Створення ефективної системи продаж.

Київ: «Що стоїть за трендом

Київ: «Що стоїть за трендом ""органіка"": поточна ситуація на ринку, ніші та можливості для ринку сьогодні та завтра»

Дата: ср, 12.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Київ

Все нове — це добре забуте старе, нагадує нам мудре прислів’я. Сьогодні ринок органічної продукції є перспективним та користується попитом. Органічні продукти, які колись були невід’ємною частиною життя усіх мешканців Землі, тепер вважаються предметом розкоші. Органічний продукт - це, перш за все, його органічний спосіб виробництва. За однозначними оцінками експертів, світовий ринок органічних продуктів останніми роками стабільно зростає. Найбільшою популярністю органік-їжа користується в Японії, США, Європі (особливо Італії та Німеччині, які не лише покривають свої внутрішні потреби у смачній та здоровій їжі, але й забезпечують левову частку світового експорту bio-товарів). Органічні продукти органічно вписалися в світовий тренд, що стає все більш популярним — здоровий спосіб життя і здорове харчування.

Рівне: майстер-клас

Рівне: майстер-клас "7 ключів до мотивації" (Наталія Колядко)

Дата: вт, 11.04.2017 Час: 17:00-20:00 Місто: Рівне

Немає нічого гіршого для керівника, ніж мати у своїй команді байдужий і невмотивований персонал. Проблема зводиться до вирішення головного питання: як максимально ефективно застосовувати знання та навички кожного співробітника? Людина сама по собі є заручником своїх потреб, мотивів і цінностей. Вони визначають його поведінку і ставлення до виконання роботи. Розгадавши цю загадку, керівник матиме в руках потужний інструмент впливу на персонал. Що ж є основними мотиваторами для людини? Спробуємо з’ясувати на майстер-класі

Івано-Франківськ: тренінг

Івано-Франківськ: тренінг "Переговори: як впливати на позицію співрозмовника" (Андрій Степура)

Дата: пт, 07.04.2017 Час: 17:00-20:00 Місто: Івано - Франківськ

Ми навіть не помічаємо як щодня ведемо переговори. Ми намагаємося домовитися з потенційними клієнтами про співпрацю, з друзями про зустріч, з дружиною/чоловіком про розподіл сімейних обов’язків. Ми навіть ведемо переговори з собою щодо того, щоб розпочати бігати зранку та уникати шкідливої їжі. І все, що ми маємо, є результатом цих щоденних перемовин. Одним з факторів успішності проведення перемовин є вміння ефективно формулювати свою думку та впливати на позицію співрозмовника. Свого часу мудрі люди дослідили те, як спілкуються успішні продавці, промовці, переговорники та виявили, що вони використовують одні й ті самі прийоми – так звані «фокуси мови».

Тернопіль:

Тернопіль: "Три фази розробки та втілення персонального і/або корпоративного бренду. " (Олена Дейнека)

Дата: ср, 05.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Тернопіль

Суворі реалії диктують нам свої умови: для досягнення успіху потрібне одночасне чи каскадне налагодження 4 основних бізнес-процесів: 1. Розробка персональної чи корпоративної ринкової стратегії. 2. Формування та розвиток персонального і/або корпоративного бренду. 3. Налагодження комунікаційної кампанії для просування особи чи компанії. 4. Створення ефективної системи продаж.

Київ: «Емоції що надихають, спокушають і продають.  Чому варто використовувати емоції в комунікації брендів?»

Київ: «Емоції що надихають, спокушають і продають. Чому варто використовувати емоції в комунікації брендів?»

Дата: ср, 05.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Київ

Усе наша життя – процес раціонального оволодіння знаннями, фактами, теоріями. Але ми хочемо себе оточити предметами і людьми, що нам подобаються, до яких ми прив’язані емоційно. Досвід показує, що навчання через переживання нерідко буває ефективніше, ніж просте засвоєння фактів. Ми не просто реагуємо на ті або інші подразники середовища, ми пізнаємо їх через відчуття і сприймання, орієнтуючись на значення для нас цих подразників і почуваючи при цьому задоволеність або незадоволеність, що і сприяє подальшим діям. Людина, пізнаючи навколишній світ, певним чином ставиться до пізнаваних предметів і явищ – із замилуванням, гнівом, радістю, сумом. Це можливо насамперед завдяки емоційним процесам.

Тернопіль: Презентація інвестиційного проекту АТ ФРОСТ ГРУП

Тернопіль: Презентація інвестиційного проекту АТ ФРОСТ ГРУП

Дата: ср, 05.04.2017 Час: 17:00-18:30 Місто: Тернопіль

Запрошуємо на презентацію чергового (третього) інвестиційного проекту учасників ГО «Клуб Ділових Людей». АТ Фрост Груп передбачає організацію підприємства з комплексом низькотемпературних приміщень для переробки, охолодження та зберігання продуктів харчування.

Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl-Enter Система Orphus