Всі події

Івано-Франківськ: Майстер-клас

Івано-Франківськ: Майстер-клас "Любов до себе - основа мого щастя і процвітання!" (Мар'яна Приймак)

Дата: пн, 03.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Івано - Франківськ

Для того, щоб тебе любили, потрібно полюбити самого себе. На заході Ви дізнаєтесь чим любов відрізняється від самооцінки, егоїзму і самоцінності. Як це – любити себе – в щоденному житті. З чого потрібно почати просто зараз.

Львів: спільне засідання бізнес груп Львова, Тернополя, Рівного та Луцька

Львів: спільне засідання бізнес груп Львова, Тернополя, Рівного та Луцька

Дата: вт, 04.04.2017 Час: 13.00-21.00 Місто: Львів

Львівщина — це край, який може пишатися своїми замками. Одним з таких є Олеський замок — найстаріший із збережених замків Львівської області. Зараз Олеський замок приймає туристів з усього світу, які хочуть побачити легенду на власні очі. Затишний ресторан «Гридниця» поряд, доповнює весь колорит та ансанбль споруди і запрошує смачно поїсти та набратися сил! Такий ресторан за містом – чудова можливість хоча б на кілька годин відпочити від міської метушні і піддатися магії середньовічного романтизму. Давайте поєднаємо корисне з приємним, та проведемо плідний день обміну корисною інформацією та бізнес-можливостями між учасниками груп в неформальній обстановці.

Тернопіль:

Тернопіль: "Три фази розробки та втілення персонального і/або корпоративного бренду. " (Олена Дейнека)

Дата: ср, 05.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Тернопіль

Суворі реалії диктують нам свої умови: для досягнення успіху потрібне одночасне чи каскадне налагодження 4 основних бізнес-процесів: 1. Розробка персональної чи корпоративної ринкової стратегії. 2. Формування та розвиток персонального і/або корпоративного бренду. 3. Налагодження комунікаційної кампанії для просування особи чи компанії. 4. Створення ефективної системи продаж.

Київ: «Емоції що надихають, спокушають і продають.  Чому варто використовувати емоції в комунікації брендів?»

Київ: «Емоції що надихають, спокушають і продають. Чому варто використовувати емоції в комунікації брендів?»

Дата: ср, 05.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Київ

Усе наша життя – процес раціонального оволодіння знаннями, фактами, теоріями. Але ми хочемо себе оточити предметами і людьми, що нам подобаються, до яких ми прив’язані емоційно. Досвід показує, що навчання через переживання нерідко буває ефективніше, ніж просте засвоєння фактів. Ми не просто реагуємо на ті або інші подразники середовища, ми пізнаємо їх через відчуття і сприймання, орієнтуючись на значення для нас цих подразників і почуваючи при цьому задоволеність або незадоволеність, що і сприяє подальшим діям. Людина, пізнаючи навколишній світ, певним чином ставиться до пізнаваних предметів і явищ – із замилуванням, гнівом, радістю, сумом. Це можливо насамперед завдяки емоційним процесам.

Тернопіль: Презентація інвестиційного проекту АТ ФРОСТ ГРУП

Тернопіль: Презентація інвестиційного проекту АТ ФРОСТ ГРУП

Дата: ср, 05.04.2017 Час: 17:00-18:30 Місто: Тернопіль

Запрошуємо на презентацію чергового (третього) інвестиційного проекту учасників ГО «Клуб Ділових Людей». АТ Фрост Груп передбачає організацію підприємства з комплексом низькотемпературних приміщень для переробки, охолодження та зберігання продуктів харчування.

Івано-Франківськ: Презентація інвестиційного проекту АТ ФРОСТ ГРУП

Івано-Франківськ: Презентація інвестиційного проекту АТ ФРОСТ ГРУП

Дата: ср, 05.04.2017 Час: 11:00-12:30 Місто: Івано - Франківськ

Запрошуємо на презентацію чергового (третього) інвестиційного проекту учасників ГО «Клуб Ділових Людей». АТ Фрост Груп передбачає організацію підприємства з комплексом низькотемпературних приміщень для переробки, охолодження та зберігання продуктів харчування.

Івано-Франківськ: тренінг

Івано-Франківськ: тренінг "Переговори: як впливати на позицію співрозмовника" (Андрій Степура)

Дата: пт, 07.04.2017 Час: 17:00-20:00 Місто: Івано - Франківськ

Ми навіть не помічаємо як щодня ведемо переговори. Ми намагаємося домовитися з потенційними клієнтами про співпрацю, з друзями про зустріч, з дружиною/чоловіком про розподіл сімейних обов’язків. Ми навіть ведемо переговори з собою щодо того, щоб розпочати бігати зранку та уникати шкідливої їжі. І все, що ми маємо, є результатом цих щоденних перемовин. Одним з факторів успішності проведення перемовин є вміння ефективно формулювати свою думку та впливати на позицію співрозмовника. Свого часу мудрі люди дослідили те, як спілкуються успішні продавці, промовці, переговорники та виявили, що вони використовують одні й ті самі прийоми – так звані «фокуси мови».

Рівне: майстер-клас

Рівне: майстер-клас "7 ключів до мотивації" (Наталія Колядко, м. Львів)

Дата: вт, 11.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Рівне

Немає нічого гіршого для керівника, ніж мати у своїй команді байдужий і невмотивований персонал. Проблема зводиться до вирішення головного питання: як максимально ефективно застосовувати знання та навички кожного співробітника? Людина сама по собі є заручником своїх потреб, мотивів і цінностей. Вони визначають його поведінку і ставлення до виконання роботи. Розгадавши цю загадку, керівник матиме в руках потужний інструмент впливу на персонал. Що ж є основними мотиваторами для людини? Спробуємо з’ясувати на майстер-класі

Львів: переговорний практикум

Львів: переговорний практикум "Результативні переговори" (Михайло Ткач, м.Львів)

Дата: ср, 12.04.2017 Час: 18:00-21:00 Місто: Львів

Ключовим моментом будь-якого бізнесу є успішні переговори. Прибуток компанії безпосередньо залежить від того, наскільки її співробітники вміють вести переговори різної складності. Їх мета може бути різною - від укладення договору про закупівлі або поставках до договору про повернення товару або стягнення заборгованості. Як правило, тут все залежить від виду вашої діяльності та займаної позиції.

Луцьк: майстер-клас

Луцьк: майстер-клас "7 ключів до мотивації" (Наталія Колядко, м. Львів)

Дата: ср, 12.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Луцьк

В сучасних економічних умовах персонал компанії відіграє значну роль у підтриманні конкурентоспроможності підприємства. Персонал підприємства є найбільш цінним ресурсом, і якщо керівництво підприємства правильно і грамотно організує, та надасть відповідну мотивацію, сприятиме покращенню внутрішніх умов, то в подальшому отримає високі доходи, що дасть змогу вийти на великі ринки і бути конкурентоспроможним. Тому, керівництву підприємства потрібно на високому рівні розглянути і застосувати різні мотиви, які спонукають їх до праці.

Тернопіль:

Тернопіль: "Створення комунікаційної стратегії для взаємодії з «холодним», «теплим» та гарячими групами людей." (Олена Дейнека)

Дата: ср, 12.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Тернопіль

Суворі реалії диктують нам свої умови: для досягнення успіху потрібне одночасне чи каскадне налагодження 4 основних бізнес-процесів: 1. Розробка персональної чи корпоративної ринкової стратегії. 2. Формування та розвиток персонального і/або корпоративного бренду. 3. Налагодження комунікаційної кампанії для просування особи чи компанії. 4. Створення ефективної системи продаж.

Київ: «Що стоїть за трендом

Київ: «Що стоїть за трендом ""органіка"": поточна ситуація на ринку, ніші та можливості для ринку сьогодні та завтра»

Дата: ср, 12.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Київ

Все нове — це добре забуте старе, нагадує нам мудре прислів’я. Сьогодні ринок органічної продукції є перспективним та користується попитом. Органічні продукти, які колись були невід’ємною частиною життя усіх мешканців Землі, тепер вважаються предметом розкоші. Органічний продукт - це, перш за все, його органічний спосіб виробництва. За однозначними оцінками експертів, світовий ринок органічних продуктів останніми роками стабільно зростає. Найбільшою популярністю органік-їжа користується в Японії, США, Європі (особливо Італії та Німеччині, які не лише покривають свої внутрішні потреби у смачній та здоровій їжі, але й забезпечують левову частку світового експорту bio-товарів). Органічні продукти органічно вписалися в світовий тренд, що стає все більш популярним — здоровий спосіб життя і здорове харчування.

Тернопіль:

Тернопіль: "Система, канали та стратегія продаж." (Олена Дейнека)

Дата: ср, 19.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Тернопіль

Суворі реалії диктують нам свої умови: для досягнення успіху потрібне одночасне чи каскадне налагодження 4 основних бізнес-процесів: 1. Розробка персональної чи корпоративної ринкової стратегії. 2. Формування та розвиток персонального і/або корпоративного бренду. 3. Налагодження комунікаційної кампанії для просування особи чи компанії. 4. Створення ефективної системи продаж.

Київ: «Впіймай брехуна, якщо зможеш»

Київ: «Впіймай брехуна, якщо зможеш»

Дата: ср, 19.04.2017 Час: 18:15-21:00 Місто: Київ

Доктор Хаус був правий – всі брешуть! Колись пробували спіймати брехуна як Пол Екман? А розпізнати маніпуляції співрозмовника? А що як у Вас справа на мільйон і Ви не впевнені, чи можете довіритись партнеру? Багато запитань? У нас є відповіді, які допоможуть Вам почувати себе впевнено у найскладніших переговорах!

BC-School: Модуль MBA ПАРТНЕРСТВО В БІЗНЕСІ

BC-School: Модуль MBA ПАРТНЕРСТВО В БІЗНЕСІ

Дата: пт, 21.04.2017 Час: 10:00-19:00 Місто: Львів

Мета програми навчити власників та керівників бізнесу правилам вибудови взаємовигідних, стійких відносин на основі власних життєвих цілей та цілей бізнесу.

Львів: Бізнес-інтенсив

Львів: Бізнес-інтенсив "Матриця Успішного Бізнесу"

Дата: вт, 25.04.2017 Час: 09:30 - 17:30 Місто: Львів

Бізнес-інтенсив, що надасть Вам комплексне бачення бізнесу та еталонну модель розвитку бізнесу на різних етапах його життя.

LET’S BRIDGE THE WORLD: AUSTRIA

LET’S BRIDGE THE WORLD: AUSTRIA

Дата: ср, 26.04.2017 Час: 09:30 - 16:30 Місто: Львів

Можливості для бізнесу в Австрії: тренди, потреби ринку, правила гри. Налагодження співпраці між українським та австрійським бізнесом: експорт, імпорт, інвестування українських підприємців в Австрії та австрійського бізнесу в Україні.

підтримка малого бізнесу, Тренінг, клуб ділових людей, семінар

 Для учасників Клубу постійно проводять бізнес-тренінги, навчальні та дискусійні заходи у Львові, Києві, Івано-Франківську та Тернополі. Також відбуваються майстер-класи від провідних фахівців щодо ведення власного бізнесу та Networking Events – заходи для налагодження ділових контактів у невимушеній атмосфері. Під час таких заходів презентують цікаві можливості партнерів Клубу.

Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl-Enter Система Orphus