Проект «НОВИЙ ВІДЛІК» 2

Проект «Новий Відлік»

БІЗНЕС-НАВЧАННЯ // ФІНАНСОВА ДОПОМОГА //  БІЗНЕС-СУПРОВІД

ГО «Клуб Ділових Людей» за підтримки Міжнародного фонду “Відродження” проводить 2-у хвилю програми підтримки малого бізнесу та самозайнятості “Новий відлік”.

КОГО ЗАПРОШУЄМО

внутрішньо переміщені особи (ВПО):

  • які ще не мають досвіду ведення власної справи;
  • які вже мали власну справу на Сході, проте втратили її і хочуть відкрити свій бізнес у Львові;
  • які раніше були найманими працівниками, а тепер хочуть відкрити власну справу

демобілізовані учасники АТО або члени сімей учасників АТО (дружина/чоловік учасника):

  • які ще не мають досвіду ведення власної справи;
  • які раніше були найманими працівниками, а тепер хочуть відкрити власну справу.

В РАМКАХ ПРОЕКТУ «НОВИЙ ВІДЛІК» ЗАПЛАНОВАНО

  • 6-тижневий інтенсивний бізнес-курс для 50 учасників
  • конкурс бізнес-планів і виділення кращим 15 проектам фінансової допомоги  загальним бюджетом
    800 000 грн. (від 30 до 80 тис. грн. для кожного проекту)
  • для кожного з переможців конкурсу буде виділено бізнес-експерта, який протягом наступних 4 місяців допомагатиме у запуску та розвитку його бізнесу

ЯК СТАТИ УЧАСНИКОМ ПРОЕКТУ

  • відповідати цільовій аудиторії проекту
  • мати бажання розпочати або розширити власний бізнес
  • подати заявку на участь у проекті, що в себе включає:
Якщо Ви  внутрішньо переміщена особа (ВПО):   Якщо Ви  учасник АТО:   Якщо Ви  дружина/чоловік учасника АТО:
Пройти усну співбесіду із координатором проекту та подати такі документи:   Пройти усну співбесіду із координатором проекту та подати такі документи:   Пройти усну співбесіду із координатором проекту та подати такі документи:
- Анкету на участь у проекті;   - Анкету на участь у проекті;   - Анкету на участь у проекті;
- Копію довідки, яка підтверджує Ваш статус внутрішньо переміщеної особи (ВПО);   - Копію довідки учасника АТО (УБД);   - Копію довідки учасника АТО Ваших чоловіка/дружини
- Копії усіх сторінок Вашого паспорту.   - Копії усіх сторінок Вашого паспорту.   - Копії усіх сторінок Вашого паспорту.
        - Копію свідоцтва про шлюб та копію паспорта Вашого чоловіка/дружини-учасника АТО

ЯК УСЕ ВІДБУВАТИМЕТЬСЯ?

ЕТАП 1. ВІДБІР УЧАСНИКІВ                                

Заявки приймаються   14 березня - 6  квітня 2016
Оголошення результатів   13 квітня 2016
Як взяти участь у відборі?   -заповнити анкету учасника, де вказати Вашу бізнес-ідею чи діючий проект, пройти співбесіду з координатором проекту та подати пакет необхідних документів
Що буде братись до уваги?   - наявність реальної бізнес-ідеї та розуміння, як її реалізувати;
- готовність робити власний бізнес;
- відповідність цільовій аудиторії проекту.
Хто здійснює відбір?   - експертна комісія

Подати заявку на участь

ЕТАП 2. ІНТЕНСИВНИЙ БІЗНЕС-КУРС

Тривалість   18 квітня  - 4 червня 2016
Інтенсивність   по 2 спарені дні (7,5 годин/день) щотижня (9:00 – 17:45), тривалість - 7 тижнів (враховуючи Великодні вихідні), всього повних 12 робочих днів на кожну групу
Тематики   8 днів – стратегічні тематики: розробка бізнес-моделі Вашого проекту, стратегія, маркетинговий план, формування конкурентних переваг, створення товарів/послуг, цінова політика, розробка бізнес-плану тощо.

4 дні  – функціональні тематики: юридичні та бухгалтерські питання, реклама, продажі, інтернет-маркетинг, підбір персоналу.

Буде сформовано 3 паралельні групи по 18-20 осіб. При розподілі на групи до уваги братиметься попередній досвід учасника та специфіка бізнесу, яким він хоче займатись чи уже веде.

ЕТАП 3. КОНКУРС БІЗНЕС-ПЛАНІВ

Тривалість   13-17 червня 2016
Оголошення переможців   22 червня 2016
Кількість переможців   15
Грантовий фонд   800 000 грн.

Для конкурсного відбору буде сформовано експертну групу з представників бізнес-школи, власників бізнесів та представника МФ «Відродження».

Гранти будуть розподілені наступним чином:

  • 5 проектів отримають по 80 000 грн. на закупівлю обладнання та основних фондів.
  • 5 проектів отримають по 50 000 грн. на закупівлю обладнання та основних фондів.
  • 5 проектів отримають по 30 000 грн. на закупівлю обладнання та основних фондів.

Для одержання фінансової допомоги учасник повинен:

  • пройти не менше 80% інтенсивної програми протягом квітня – червня 2016
  • захистити свій бізнес-план та бути вибраним незалежною комісією, що буде формуватись із представників бізнесу та громадськості
  • зареєструватись як фізична особа-підприємець або створити юридичну особу

ЕТАП 4УЧАСТЬ В БІЗНЕС-КЛУБІ

Кожен із 15 переможців проекту матиме змогу увійти до складу бізнес-клубу «Клуб Ділових Людей», який на сьогодні об’єднує понад  950 представників малого та середнього бізнесу і є найбільшим бізнес-клубом даного формату в Україні.

Ви отримаєте доступ до сервісів бізнес-клубу:

  • більш як 350 навчальних та бізнесових заходів
  • можливість безкоштовного навчання свого персоналу
  • підтримка у підборі потенційних партнерів чи підрядників
  • можливість спілкуватись з іншими підприємцями та власниками бізнесу у Львові та налагодити власне коло ділових контактів
Термін участі в бізнес-клубі  
12 місяців

ЕТАП 5. БІЗНЕС-СУПРОВІД та ВИПЛАТА ГРАНТІВ

Тривалість   27 червня – 4 листопада 2016 (18 робочих тижнів)

До кожного із 15 проектів, які перемогли в конкурсі, буде назначено бізнес-експерта, який приватними консультаціями та консалтинговим супроводом допомагатиме у запуску/розвитку проекту, сприятиме у налагодженні контактів з потенційними партнерами і клієнтами, допоможе налагодити бізнес-процеси.

 

Важливо! «Виплата грантів» передбачає закупівлю обладнання та основних фондів згідно бізнес-плану переможця по безготівковому розрахунку згідно чинного законодавства України.

 

Фінансова допомога (грант) надається на:

  • закупівлю основних фондів та обладнання
  • у меншій мірі на закупівлю необхідних витратних матеріалів (не більше 15% бюджету)



ІНША ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Участь у проекті є безкоштовною.

Проект реалізовує ГО «Клуб Ділових Людей» за підтримки МФ «Відродження».

МФ «Відродження» покриває видатки на реалізацію проекту, а саме: конференц-сервіс, кава-перерви та обіди, робота експертів та консультантів, канцелярія, видачу грантів. Видатки на транспорт (доїзд учасників) та проживання покриватись не будуть.

Місце проведення – Львів.


ВІДКРИТІ ТЕНДЕРИ / ЗАКУПІВЛІ

Тендер № 1 ПРОВЕДЕННЯ БІЗНЕС-КУРСУ  (конкурс завершився)

Тендер № 2 - НАДАННЯ ПОСЛУГ ОРГАНІЗАЦІЇ КАВА-ПЕРЕРВИ   (конкурс завершився)

Тендер № 3 - ТЕНДЕР НА БІЗНЕС-СУПРОВІД 15 БІЗНЕС-ПРОЕКТІВ, ЗАСНОВНИКАМИ ЯКИХ Є ВПО, УЧАСНИКИ АТО ТА ЧЛЕНИ СІМЕЙ УЧАСНИКІВ АТО (конкурс завершився)


Тендер № 1 - ТЕНДЕР №1 НА ЗАКУПІВЛЮ ПРОФЕСІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ПОТРЕБ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ  (конкурс завершився)

Тендер № 2 - ТЕНДЕР №2 НА ЗАКУПІВЛЮ ПРОФЕСІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ПОТРЕБ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ (конкурс завершився)

Тендер № 3 - ТЕНДЕР №3 НА ЗАКУПІВЛЮ ПРОФЕСІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ПОТРЕБ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ  (конкурс завершився)

Тендер № 4 - ТЕНДЕР №4 НА ЗАКУПІВЛЮ ПРОФЕСІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ПОТРЕБ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ  (конкурс завершився)

Тендер № 5 - ТЕНДЕР №5 НА ЗАКУПІВЛЮ ПРОФЕСІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ПОТРЕБ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ[nbsp](конкурс завершився)

Тендер № 6 - ТЕНДЕР №6 НА ЗАКУПІВЛЮ ПРОФЕСІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ПОТРЕБ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ  (конкурс завершився)

Тендер № 7 - ТЕНДЕР №7 НА ЗАКУПІВЛЮ ПРОФЕСІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ПОТРЕБ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ (конкурс завершився)


ІНШІ ВІДКРИТІ ТЕНДЕРИ (скачати

 

ЯКЩО ТИ ХОЧЕШ ВЕСТИ ВЛАСНИЙ БІЗНЕС – ТЕЛЕФОНУЙ!

ЗАПИС у ЛЬВОВІ:

Михайло Ткач, 093 514 23 97

Олег Озарко, 068 320 44 92

м. Львів, вул. Зелена, 109 (праве крило, 4 поверх)

ГО «Клуб Ділових Людей»

www.bc-club.org.ua/novyy-vidlik-2


Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl-Enter Система Orphus